7. ARKUSZ OBSERWACJI DZIECKA PRZED I PO ZAKOŃCZENIU PROGRAMU
...................................................................................................
LP | OBSERWACJA DZIECKA | NIE | CZASAMI | TAK |
1 | zna swoje imię | | | |
2 | chętnie rozmawia | | | |
3 | nazywa swoje części ciała | | | |
4 | potrafi umyć ręce | | | |
5 | samodzielnie korzysta z ubikacji | | | |
6 | odkłada zabawki na swoje miejsce | | | |
7 | potrafi cicho się bawić | | | |
8 | potrafi bawić się z kolegą | | | |
9 | dzieli się ulubioną zabawką | | | |
10 | używa słowa "dzień dobry" | | | |
11 | używa słowa "przepraszam" | | | |
12 | używa słowa "proszę" | | | |
13 | używa słowa "dziękuję" | | | |
14 | podaje rękę na zgodę | | | |
15 | słucha poleceń nauczyciela | | | |
16 | umie zrobić daną rzecz | | | |
17 | umie usiąść w kole | | | |
18 | umie chodzić parami | | | |
19 | potrafi przyjść na wezwanie | | | |
20 | wie jak zachować się w szatni | | | |
21 | wie jak zachować się w sali | | | |
22 | wie jak zachować się w łazience | | | |
23 | wie jak zachować się na placu zabaw | | | |
24 | potrafi czekać na swoją kolej | | | |
25 | używa brzydkich słów | | | |
26 | pomaga innym | | | |
27 | pociesza kolegę | | | |
28 | rozpoznaje uczucia | | | |
29 | nazywa uczucia | | | |
30 | umie ocenić zachowanie bohatera | | | |
31 | próbuje sam rozwiązywać konflikty | | | |
32 | zgłasza nauczycielowi, że coś go boli | | | |
33 | chętnie ogląda książki | | | |
34 | słucha czytanych bajek | | | |
35 | uczestniczy w zajęciach | | | |
36 | chętnie maluje, rysuje | | | |
37 | chętnie tańczy, śpiewa | | | |
38 | samodzielnie rozbiera się | | | |
39 | samodzielnie ubiera się | | | |
40 | umie ubrać pantofle | | | |
41 | próbuje rozwiązywać konflikty | | | |
42 | wie co to jest tolerancja | | | |