• baza materiałów |
1966 /
79
|
• publikacje |
96 /
55
|
• Celestyn Freinet |
73
|
• kalendarz |
8
|
• techniki plastyczne |
29 /
141
|
• kolorowanki |
220
|
• nasza galeria |
312
|
• galeria zdjęć |
607
|
• katalog haseł |
96
|
|
Dzieci w półkolu. Przed każdym kwiat z bibuły o średnicy 10 cm. Kwiaty w trzech kolorach (po 2 kolory w każdym kwiatku, np. 2 płatki niebieskie i 2 żółte). Dzieci same próbują powiedzieć dlaczego kwiaty są "dziwne".
Nauczycielka trzyma w ręce taki sam kwiat jak mają dzieci (dodatkowo umocowany na patyczku przy pomocy korka - tworzy wiatraczek). Dmuchając w niego wprawia go w ruch. Kiedy kwiat się zatrzyma, dzieci nazywają kolor (wyznacznikiem koloru jest patyczek) i obydwie dłonie kładą na płatkach w wyznaczonym kolorze. |
|
|
|